.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر سفیران 4 کشور افریقایی از پزشک مازندرانی
سفیران چهار کشور افریقایی در مراسم از پزشک بدون مرز قائم‌شهری تجلیل کردند.

به گزارش شمال نیوز، همایشی در شهرداری قائم‌شهر با حضور سفیرانی از 4 کشور آفریقایی برگزار شد تا از خدمات پزشکی دکتر ناصر عمادی پزشک داوطلب و بدون مرز قائم‌شهری در کشورهای آفریقایی تقدیر کنند.

سفیر کشورهای آفریقایی که به قائم‌شهر آمدند از کشور نیجریه، کوموروس، سنگال و بروندی در این مراسم حضور داشتند.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با بیان اینکه حضور سفر سفیران کشور آفریقایی با هفته دولت و دهه کرامت همزمان شد، اظهار کرد: حضور این سفیران خود نشانه توفیق برای کسانی همانند دکتر عمادی است که باعث سربلندی کشورمان در دنیا می‌شوند.
آیت‌الله علی معلمی افزود: اگر می‌بینید پزشک جوان خانواده و زندگی خود را ترک می‌کند و در دورترین نقطه به ارائه خدمات پزشکی می‌پردازد از ثمرات انقلاب اسلامی است.
امام جمعه قائم‌شهر با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دین خدا و رهنمود قرآن کریم موظفیم برای ارائه خدمات انسان دوستانه به کسانی که نیازمند خدمت هستند بدون هر گونه چشم‌داشتی کمک کنیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر مظلومی را در جهان ببیند با احساس مسئولیت به آن کمک می‌کند.
معلمی همچنین با تاکید بر اینکه بهترین مردم کسانی هستند که برای همنوع خود بهتر باشند، تصریح کرد: چه خدمتی بهتر از خدمات پزشکی برای بیمارانی که نیازمند درمان هستند.
مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر نیز در این همایش با بیان اینکه همه هستی ما همان چیزی که مورد رضایت خداوند است رقم می‌خورد، اظهار کرد: ما به فرمان رهبر هرجایی احساس کنیم باید به کمک مظلوم بشتابیم.
وی افزود: همه همکاران هلال‌احمر با ارائه خدمات داوطلبانه همانند فعالیت‌های دکتر عمادی در کشورهای آفریقایی بدون هر گونه چشم‌داشتی برای کمک به مظلومان فعالیت می‌کنند.
محمدی در خصوص این همایش و علت حضور سفیران کشورهای آفریقایی گفت: امروز اینجا جمع شدیم تا در خدمت شما سفیران کشورهای آفریقایی و همشهریان قائم‌شهری از خدمات فرزند عزیز این شهر بخاطر خدمات ارزشمند و داوطلبانه‌ای که در برون مرزها انجام داد تشکر کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم این ایامی که در کشور ما هستید به شما خوش بگذرد و روز به روز شاهد روابط بیشتر برای پیشرفت کشورهای آفریقایی با ایران باشیم./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سیدولی هاشمی 4 شهريور 1394
درودبردکتر عمادی که هم افتخار استان و کشورماست و هم چهره ای بین المللی دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.